SORTIDA GTI DISSABTE 20-02-2010

dissabte, 20 de febrer del 2010

Avui al mati, desprès de uns dies de pluja i humitat ha sortit serè i amb una temperatura no massa baixa .

El Montseny ens dona el bon dia engalanant-se per l´ocasiò, una bona navedeta a dalt de tot i una fina capa a les faldes, com si volgués acompanyar-nos en el nostre ball de cada dissabte.

Ens trobem a la B.P., el primer d´arribar es en Lluis de Llorá, amb la seva furgona que mica en mica esta adaptant per pogué fer-li de suport quant va a les marxes que li queden lluny de casa. Brevets, Madrid Gijon etc. Ja feia dies que no en veiem, seria desde l´ultima brevet de 400 Km el Maig passat.
Parlem de l´aturada invernal, de les fites per aquest any etc.
Per cert que amb diu que anirà a Itàlia a fer una marxa de 1600 Km. Amb 27.000 mts. De desnivell acumulat (Uffff. De pensar-ho amb fan mal les cames).
De totes maneres ens anirem trobant a les Brevets que comencen al proper dia 14 de Marc a Manresa (200 Km.) amb no massa desnivell.
A veure si us animeu a fer-la, i després ja decidireu si continueu amb la de 300 Km.

Va arribant la gent de sempre, però hi ha dos nous, en Sevilla i un altre que diu eiiii jo soc en Sergi, una mica a la güait per veure si anirà prou be amb al grup.

Anem al hora cap a Hostalric, i allá ens atrapa en Ramon de Granollers, que sembla que no estava previst que vingués,( en Pitu el Capi no sent al telèfon quant pedala .)

Bon ritme i cap a Girona, abans ens trobem els grup de Sta. Coloma que ens guia per un altra travessa per Girona, però que al final no es gaire millor que la que fem normalment, dons els semàfors son prou nombrosos.

Enfilem a Sant Gregori on fem un mos, i continuem sense mes dilació cap a Llorá, a les primeres rampes ja es començant a tibar les cadenes i algú comença a fer algun albarà per desprès pagar la consegüent factura.

En Sergi segueix a la güait i sap estar al seu lloc, a mi ja amb va be, dons alguns a les pujades tenim un altre ritme que ens permet arribar sense problemes al final de la jornada.

Els nois de Sta. Coloma, a Bonmati ens deixen, ja que allargaran una mica la ruta anant cap a Sant Hilari. Entre ells, encara que no se els noms hi ha algun que a estat fent alguna Aironman que no es poca broma.
Mes o menys veig que aquest grup hi ha gent prou valenta per fer fites importants, sols tenen que proposar-so.

La pujada a L´Estanyol es fa a tot bolero, ningú amb sap dir a quina velocitat es feia, només amb diu, jo anava fent voreres com podia, en fi pujada a sac a càrrec dels GTI, amb seguiment de quasi tot el grup, excepte alguns, pocs que ens ha semblat de fer-ho una mica mes lleugeret. (es que no podíem ).

Boniques vistes del Montseny a la tornada, a Hostalric trobem gent coneguda i a La Batlloria també, gent de Vallgorguina i Sant Celoni que han fet un altre ruta, però que ens hem trobat i hem arribat junts a Sant Celoni.

Ens han sortit 142 Km, i prop de un quart de dues ja estàvem a casa. Bon ritme, la ruta ho ha permès, com no amb el ritme dels G.T.I. que son el que toquen a primera linea on el vent fa mal de veritat.
Al darrera la resta que per edat i característiques, prou contents estem d´ acompanyar-los.

Nois fins dissabte, segons ha dit el Capi Pitu, ja prepararem una mica mes de Muntanya