MANRESA 2013- BREVET 200KM

divendres, 3 de maig del 2013

Vista la foto sobren les paraules

Anem per la crònica
Cinc genets del cc sant Celoni anem a disputar la brevet de Manresa

L´Avi, en Pedro, en Juan Cortines , Xavi Mundet i jo

Arribem ,comencen a saludar a la gent o ens venen a saludar ( millor dit venen a saludar a L'Avi) En Casserres, en Ramon Català, en Jaume, en Fernado, l'Isidre,l´ Ignasi, en Pere Martí, l'Alex Roca, l'Asensio, l´Antonio, en Francisco Santamaria, l'Agustí, en Jordi, en Manel ..............

Al recollir el carnet de ruta, comentem els canvis de recorregut que s'han fet l'últim moment-s'ha retallat el tros de sant Ramon, Portell i s'ha afegit un tram a Solsona , incloent en gran alegria per la meva part pujar el coll de Torregassa----mal canvi...

Es dona la sortida a les 7 h 10 minuts 99 herois surten escoltats per l'excelsa policia de Manresa( d'acord Ignasi)
Un altre alegria.. no sortim per la caserna de la guardia civil , si no que anem a buscar totes les rampes possibles per agafar la variant.....
De Sant Joan de Vilatorrada a Canet de Fals el grup es trenca en diversos pilots , però a l´alçada del moli d'En Boixeda anem agrupats, excepte el campió Pedro que ja va per davant.
Comencen a pujar cap a Rajadell...aprofito les meves dot d'escalador , en poso a la dreta per esperar l'avi ( això d'espera algú es una bona excusa) ...en comencen a passar deu i sa mare....anim Francesc, adéu Francesc, ja arribem.....ningú deia Francesc t'espero i pugem junts.....bueno mentida ..en Joan com fidel escuder al meu cantó.....a mitja pujada pujant con una moto ens agafa en Xavier Mundet que con sempre el seu despertador va a un horari diferent....i fent honor a la seva paraula es queda amb nosaltres.
Coronem els quatre de sant Celoni, L'Asensi , l' Àngels i en Ramon Català un crac com sempre ( El dia que entrenis volaràs)
Arribem a la rotonda de Calaf direcció Sant Ramon , .. en Ramon i l Àngels decideixen que la ruta a seguir es l'any passat- s'ha de llegir el full de ruta-
Ramon us varem estar esperant per si recapacitàveu.
De Calaf al trencament de Vilanova de l´Aguda 30 km pla a vall ,imagineu-vos el festival de relleus i de velocitat, anem arreplegant genets solitaris i grups ......

Aviso a los navegantes...que tirem per agafar grups no vol dir que la feina l'hem de fer sempre els mateixos i que´ls altres es dediquin -a mirar el vuelo de la abutarda -

Com que l'alegria a casa dels pobres dura poc , a Vilanova comencem un altre vegada a pujar i com era de suposar desapareix tothom cap dalt ....apareixen les rampes del 10 per cent ...agafem posició d'escalador ...morro cap a baix i ha contar centpeus....arribem al control de la C-14 .....Arranquem direcció a Madrona, km 135 girar a la dreta i ha pujar un altre vegada fins el coll de Clara(( Aquesta carretera es com Les Estenalles, no entenc com en tant poca muntanya hi hagi tanta pujada).
En l'enllaç amb la C-26 ens trobem els que no han girat al km 135 i han anat cap Andorra a compra encenedors....
Assolim Solsona i segellem ...la senyora de la granja han grant amabilitat ens diu que´ls primers ja fa estona que han passat- miri senyora a mi m´agrada disfrutar de la bicicleta i si puc fer-ho un 24 hores no ni estaré pas 8- gracies per la motivació-
Comencen a pujar amb gran alegria el coll de Torregassa ( ja en va semblar fastigós fa deu any en una brevet de 300 que varem fer amb L'Avi- que per cert li vaig fer tants relleus com milions tinc al banc).
Coronem el port , per dir alguna cosa ....pla , repetjons .....fins Sanahuga ...agafem la direcció Calaf
Em Mundet-man posa la directa, no queda mes remei que pactar ,Mundet tu el pla i a la pujada en Joan i jo marquem el ritme i L'Avi controlant que això no es desmadri.
Control a Castellfollit-tres trevians per l'amo del bar- això d´ave de paso buen estacazo-no s´aplica en aquest tuguri, ara entenc perquè sempre esta ple de gent.
Fem un conclave per veure la ruta a seguir, puja fins a Calaf i desprès volar fins a Manresa.
O seguir la ruta marcada en el full, Enquesta , Pinós, Callús
Nosaltres que som gent de llei decidim seguir ruta per enquesta.
Trenquem a l'esquerra direcció santuari de Pinós ... i morro cap el terra i ha comptar cent peus... a pujar el fotut repetjó d´Enquesta----això de ser gent de llei- ..
Arribem el creuament de Pinós i direcció cap a Manresa....

Nota. Joan jo et juro que altres anys he baixat fins Manresa amb el 52 x 14,15,16,17........aquí a pogut pasar dues coses
que algun cab..a posat aquestes pujades finals.....si arribo a portar eines poso els piñons en el lloc del plat....
o que portàvem un bon piano a sobre

Seguim amb la crònica en Mundet man posa la directa cap a Manresa , a Sant Joan de Vilatorrada en Xavier Mundet ens deixa...fins a la de 300 Km ( si però a ritme brevet, no ritme bersallesqui Itàlia)

Arribem al local de la peña i l'avi pregunta si en queden gaires per darrera....atenció.. mancan per arribar 55 esforçat.....

En resum
Un dia de gloria eterna pel cc sant Celoni i que passara als anals de l'historia...quant vaig arribar a casa ni el gos en va pregunta..

L'Actuació dels celonins
-Pedro aquest company menja d'un altre costal...ja el comencen a conèixer en el mon de les brevets
-Mundet man. Menys mal que fa poca carretera per que sinó.....la pròxima brevet amb els de davant
-Joan Cortines Un gentelman de la bicicleta, un bon observador, molts tindrien que aprendre d'ell. Aplica allò donde fueses haz lo que vieses
-L'avi , la ment serena i sabia del grup,no se'l sent però con gires el cap sempre esta allà.
-I un humil servidor amb una hemorràgia de satisfacció per haver......

km 206
Desnivell 2600
Temps 8h 16 minuts

Conclusions
Si no entrenes no marxes, sinó marxes pateixes com un....
Abans d'anar a una marxa o una brevet cal preguntar- si s´ens ha perdut alguna cosa per allà..si la resposta es que no ...no cal que hi aneu..