dimarts, 23 d’agost del 2016
Hola a tothom:
Sortida dominical |
Com extra d'Agost, un escamot ens escapavem a fer un reconeixement de la zona ciclista pirinenca per excel·lencia, on sonen noms com Soulor, Aubisque, Hautacam, Luz Ardiden, Cauterets, Tourmalet, Aspin, L'Horquette d'Anzizan, Cirque du Gavarnie...tot allà ben a prop repartit entre les valls Bagneres de Bigorre i la de Luz Sant Saveur.
Al cim |
L' únic inconvenient, es que està bastant transitat.
Tourmalet-La Mongie |
La Purito-Andorra, o "haber pedío muerte" com deia l'acudit.
Al menys una dotzena de companys del Club vem participar en aquesta prova que ja es considera una de les cicloturistes més dures del calendari, si no la que més. Si els que vem fer la curta varem petir lo nostre per fer els 80 kms. i els 3300 mts. de desnivell, els de la llarga amb el seus 140 kms. i 5500 mts. es de traca.
La Rabassa, el Coll de La Gallina, La Comella i Cortals d'Encamp era la curta; i els de la
Luz Ardiden |
Part de la colla a La Purito-Andorra |
La bona organització on inclús el Funicamp era gratuït pels acompanyants, bons obsequis, pirineus, i el més important, tots vem acabar i sense incidències. Una batalleta més que sumem a les nostres experiències, fent uns colls amb desnivells de dos digits, on recuperaves en els curts trams del 6-7% que semblaven la recta d'Hostalric. Reptirem??? Alguns si, altres no...i potser altres s'afegiran. Veurem al 2017.
Salut, pedals i bones vacances...a qui encara li quedin.
0 comentarios:
Publica un comentari a l'entrada