HAT TRICK DE LES CREUS

diumenge, 24 de novembre del 2013

Hola a tothom, avui els deu de colla, alguns encara amb restes del post-sopar de col·laboradors i havent
dormit més aviat poc, evidentment hem respectat la proposta d'aquest recorregut: la ruta es la ruta, no?
Per sort nostre, a les 8 està núvol, no ha caigut cap glaçada i tampoc fa vent; perfecte per la BTT.

Només començar creuem per Can Draper, Olzinelles i la Hípica de Vallgorguina com si ens empaités el Diable; si algú tenia fred, ara ja ho te solucionat.
Anem fins dalt la Casa Nova per Can Plana en comptes d'anar pel camp de fútbol, així afegim volteta de propina, però ens ho fem a ritme de persones.
Saltem del GR a la Creu de Rupit pel caminet intermig, i d'allà prenem el divertit corriol que baixa fins Lourdes; amb un terreny quasi perfecte que fa que gaudim molt més.
Ens trobem la Riera d'Arenys de Munt plena de paradetes, però el nostre objectiu es moure els queixals una estoneta. Despres de l'esmorzar ja tenim forces per pujar a la Creu de Canet, i ho fem seguint el recorregut de la Pedalada d'Arenys, encara que en la seva cerca de variants perdem a l'Aitor uns 10 min., però torna a apareixer sense éxit en la seva inspecció furtiva.
Sortim de la Creu per un tram de corriols i camins variats tant de pujada com de baixada que ens deixa a San Iscle de V., on també hem aprofitat per omplir bidons.

D'aquest punt fins Cal Paraire tenim més de 3 quarts d'hora de pujada, i com cadascú fa el que pot o el que vol, ens reagrupem i seguim.
Ja es nota el cansament, fem ultims repetxos fins la pista de S.Martí més per dignitat que per cames i aqui ens separem en dos grups; es tard i alguns tenen compromisos socio-familiars.
Els cinc restants, anem a fer la baixada del tubo cap a Cal Agustí com postre del dia i cap a Can Valls i pel cami de Can Draper tornem a tindre el Diable en persecució on ja acabem de fulminar les ultimes forces que ens quedaven.
Com incidències del dia, un Hat Trick de parcel·les; si, si, tal com ho llegiu, tres s'ha comprat un paio, aixó si, aparentment sense lesions.
Finalment 55 kms. en algo més de 3 horetes i mitja, i més de 1500 mts. de desnivell, que no està malament.