"ENCERRONA" BETETERA DEL DISSABTE 21

diumenge, 22 d’agost del 2010

Aquest dissabte el trío muntanyero de Palau (Xavi,Agustí,Manolo) i jo vem anar fins Sant Iscle, pasant per Olzinelles. Allà, la idea era seguir cap a La Creu de Canet però com el Llorenç/Lorenzo ja apretava vem decidir tornar de nou cap a Olzinelles.
Fins aqui tot anava bé si no es perque vem confondre un encreuament i despres de pujar una bon troç, ens trobem amb la pista asfaltada que puja a la Urbanització La Front del Montnegre......vaya tela.
Son poc mes de 5 kms. amb desnivells entre el 9 i el...24%, amb molt trams al 12-15%.Aixó, les rodes de tractor i la calor a ple sol ens van fulminar, menys mal que el bon humor no el perdem mai o casi mai.
Una vegada arribats al final de les cases es pasa per un diposit d'aigua i apareix la pedra de la foto, on encara queden un parell de kms. de pujada. Al arribar a la carena gir a la esquerra i baixada fins el GR92 on vem sortir a la alçada del Mortirolo. Una bona birra al Oms ens va resucitar com pasa sempre. Total casi 50 kms. i 1.200 de desnivell.
Per cert, encara hi han molts arbres i branques al mig de moltes pistes. Salut.