RANDONNEUR II

diumenge, 13 de febrer del 2011

En Lluis el Mitg d' en Pitu i en Ramón dos breveters experimentats

El dissabte vaig trobar-me amb en Lluis Ruiz, ell es de Llorà, petit poble prop de Girona, fa d’ electricista i la seva passió com tots els que llegiu el bloq, es la bicicleta.

Ell te 38 anys, està casat i te un fill, encara petit, això ens acosta una mica al personatge, dons per entrenar necessita fer rodets diàriament, al menys una hora i els caps de setmana sortides mes llargues, en total entrena del ordre de unes 12 hores setmanals.

El dissabte varem quedar en trucar-nos per fer-li de alguna manera i com a primera experiència meva una entrevista.

La veritat es que en Lluis parla i parla hi no et cansaries d’ escoltar-lo, dons la passió per la bicicleta i per l’ entorn que això comporta fa que quedàrem penjats del telèfon prop de l’ hora.

JMª -Com arribes a fer cicloturisme de llarga distancia ?

LLUIS -Mira, jo als 25 anys participava regularment en probes de MTB amb l’ equip FINA de Girona, notava que això es molt explosiu i les meves característiques son mes de fondo, no tant explosiu, per exemple la proba de Sant Hilari de 100 Km m’ anava molt be.
De mica en mica vaig anant fent marxes de llarga distancia fins que vaig conèixer les brevets i aixó es el que per el moment m’ omple més.

JMª -Dos o tres plats ?
A mi amb van millor els tres plats, tinc mes possibilitats .

JMª – Barretes energètiques o botifarra i cansalada ?
LLUIS – Jo prefereixo les fruites seques, pa de figa, en fi menjar de Nadal, que porten moltes calories i amb satisfan, de totes maneres quant hi ha molts km per el mig la pasta i la carn son els meus companys de viatge.

JMª Pulsòmetre o sensacions ?
LLUIS – Jo no noto les sensacions, necessito el pulsòmetre, ell em diu si vaig apurat, es una bona eina per mesurar-te.

JMª – Un port de muntanya ?
LLUIS – Uf, no ho sé, tots, tots els que siguin de mes de 25 km.

JMª – La proba cicloturista mes agradable ?
LLUIS – Per mi La Bonaigua, i La Cadi Moixeró, per la llargada i per l’ entorn.

JMª- T`agrada anar sol o amb companyia.
LLUIS – Mira, jo soc una persona que m’ agrada anar sol, però això no vol dir que sigui així, quant fas una gran marxa, les sinergies amb els companys de viatge van sortint mica en mica i això es l’ important de tot plegat, dons aprens a conviure amb gent d’ altres terres i cultures, costums i maneres de veure la vida.
Pensa que amb una marxa de gran fondo, estàs moltes hores amb contacte amb un total de no mes de 10 a 15 persones que t’ envolten, això durant 80 o 90 hores, si no et fa agafar alguna sinergia positiva, es per fer-t’ho mirar.

JMª – Projectes per aquest any ?
LLUIS – Aquest any penso internacionalitzar-me una mica, dons les brevets de 200 i 300 si les penso fer a Catalunya, però la de 400 i 600 las faré a França, dons he agafat molt bon rotllo amb gen d’ Itàlia hi anirem a la zona de Lagarde a fer la de 400 km i a la Zona del Montblanc a fer la de 600 que segons tinc entès el desnivell acumulat serà de 10.000 metres.
Segons com puc fer-ne una de les dues a Anglaterra. Ja ho veurem, encara queden dies.

JMª – una frase que defineixi les teves sensacions
LLUIS – Quant estàs molt fotut, quant el teu cos et diu moltes coses, es el moment que ho vius més.
La setmana que ve més.
Salut i Kms.

On som

Avda. Catalunya, 14, Local 4
Sant Celoni
08470
Barcelona

E-mail: info@ccsantceloni.com

Datos de mapas
Datos de mapas ©2018 Google, Inst. Geogr. Nacional
Datos de mapasDatos de mapas ©2018 Google, Inst. Geogr. Nacional
Datos de mapas ©2018 Google, Inst. Geogr. Nacional
Mapa
Satélite