Crònica divendres 29 de març

divendres, 29 de març del 2013

Avui un grupet de 9 heretjes ens hem saltat la Processó del Silenci per disfrutar del que més ens agrada, pedalar.  La ruta era clara, el dia no estava clar però poc a poc s'ha anat obrint. Sortim puntuals cap a Hostalric i Sta coloma de Farners, el vent a favor fa que rodem ràpid, mitja de 32km/h. Ara toca seguir cap a Vilobi i Estanyol, carretera tranquila i de bon fer, amb poc més de 2 hores arribem a Anglès on fem parada obligatoria a la Pastisseria. No recordo el nom però esta sortint d'anglès a l'esquerra, pastes i cafeteria molt bones i bé de preu, molt amables, hi tornarem. Cal dir que venia en Vador i s'ha menjat un entrepanet i una coca-cola com s'ha de veure pobre!! altres anaven amb Red-Bulls, no diré noms ehh Jordi.... Aquí comença la 1a ascensió del dia, l'Arxiconegut Osor, al km 8 un cotxe passa molt aprop nostre, cosa que provoca més d'un moviment sobtat provocant una punxada. L'Arreglem sense problemes i cap amunt, cadascú al seu ritme. Arribats a St Hilari el grup decideix tornar directe cap a Arbúcies i Coll de Norri, jo volia fer Cortals i Rampes i el grup m'ha abandonat (cobardessss jajajaja).  Pujada a cortals senzilla i ràpid descens fins a Coll de Ravell, s'apropava el moment de les terribles rampes, cal dir que no les han aplanat, renoi com costen els primers 2,5km!!! un cop fetes, agafo un ritmet alegre i fins dalt, baixada ràpida anar esquivant cotxes, En arribar a Sant Celoni em trobo l'Oscar i em diu que la resta de colla han arribat bé a Sant Celoni.

Un bon mati de pedal 135km i vora 2000 de desnivell.