Carta d'agraiment d'en PEPE campeon!

dilluns, 23 de febrer del 2009


No tinc prous paraules per agrair-vos l’homenatge que hem vareu dedicar el passat dissabte dia 14 de febrer.
No solament no l’esperava sinó que l’emoció del moment em va impedir expressar tots els sentiments que en aquell moment vaig sentir. No se si en sóc mereixedor, però en tot cas per una nit em vareu fer sentir el ciclista mes feliç de Sant Celoni.
Aquest escrit el vull dedicar a les persones que van ser els promotors de l’homenatge, als companys que m’han ajudat, acompanyat i recolzat en tots els reptes que m’he proposat. Sense ells, en alguns casos per competitivitat i en altres per pundonor, segurament no hauria assolit els objectius previstos.
Gracies de nou a l’alcalde, al regidor d’esports, al club, als socis i a totes aquelles persones que no van poder venir a la festa.

A tots vosaltres amics, us porto hi us ortare sempre amb mi i amb la meva companya, la bicicleta.


Josep Garcia


Febrer 2009

On som

Avda. Catalunya, 14, Local 4
Sant Celoni
08470
Barcelona

E-mail: info@ccsantceloni.com

Datos de mapas
Datos de mapas ©2018 Google, Inst. Geogr. Nacional
Datos de mapasDatos de mapas ©2018 Google, Inst. Geogr. Nacional
Datos de mapas ©2018 Google, Inst. Geogr. Nacional
Mapa
Satélite