LA XII PUJADA AL TURÓ DE L'HOME

dimecres, 7 de setembre del 2011

Hola companys, després que aquest any vem adelantar la Pujada una setmana per tindre més comoditat organitzativa, i aixi no coincidir de ple amb els dos dies forts de la Festa Major, uns 150 participants van fer un dels cims ciclistes amb més desnivell acumulat de Catalunya.

El dia començava mig nuvol sense pluja i amb temperatura normal, però amb una humitat ambiental alta pel que ja es preveia una bona suada.
Sortida neutralitzada donada per l'Alcalde Joan Castaño desde el Poliesportiu; reagrupament a la ctra. de Campins a l'alçada del Club de Tenis, cronometres a zero i......gas a la burra!!!

A tope fins on cada un resisteixi, on la majoria, entre la central eléctrica i la rotonda de Campins ja busquen el ritme personal e intransferible.
El primer en arribar ho va fer en un bon temps de 1h.14 in.46 seg. , seguit tant sols a 11seg. pel segon classificat. Darrera d'aquests desfilada continua fins les 2h. 38 min. de l'ultim participant.

Tothom a agafar la roba d'abric, paravents, o jaquetes per la baixada i que ha pujat amb un dels nostres cotxes.
Teca i beguda de cortesia montat al parking de la barrera, i després baixada al camp de futbol de Sant Celoni a fer la buti, recollir l'obsequi, comentar els temps i prendre un cafetó.

SEMAFOR VERD:
Cap incidència ni accident que lamentar.
Gràcies a tots per la confiança amb el nostre Club Ciclista, participants, colaboradors, amics fotografs (Miguel, Joan i Pitu), Creu Roja i entitats, Ajuntament, Policia i Diputació.

SEMAFOR VERMELL:
La crítica a fer que ja es un clam es la referent al lamentable estat del asfalt dels ultims 6 kms. de la Pujada. Es una llàstima que es deixi perdre una carretera així sobretot per nosaltres els ciclistes. A França a tant sols 100 kms. de casa nostra, estaria minimament arreglada i senyalitzada en kms. parcials, perque fa molt temps que saben que aixó ajuda i beneficia a les zones properes.