CRÒNICA SORTIDA GTI DISABTE 27-03-2010

dissabte, 27 de març del 2010

EN PERE AMADO GTI. QUE NO VE GAIRE (AHHHHH NO TE NUMEROS PER LA TENDA)

PUJANT PER LA GARRIGA

EN PITU I EN RAMON DE STA. MARIA DE MARTORELLES

BICI AMB TENDA DE CAMPANYA INCORPORADA

Avui teníem que fer una mica mes de muntanya, com que al primer escull era Coll Formic, he quedat amb en Sergi de Palau de sortir 20 minuts abans per no patir tant a primera hora, dons al llarg del matí ja trobarem l´ ocasió per fer bategar el cor a tota màquina.

Ens trobem a les 7,15 a Palau i comencem a pujar, a un ritme prou bo com per anar explicant cosetes, que si això que si allò, be una mica de tertúlia, dons no som coneguts d´ altres afers, i la bici ens dona per pogué anar fens una certa coneixença.
Al final et dones conta que gràcies a la bici, trobes que també compartim altres aficions, encara que siguin amb altres grups de persones.

A lo que anava, arribem a Coll Formic i encara ens em d´ esperar un ratet dons el grup del pilot puja a la seva bola, primer arriba en Jordi Salicru, desprès el grup dels G.T.I., una mica mes tard un altre grup comandat per en Pitu i tanca la pujada en Jordi. (sort que em sortit avans, si no ja se qui ahuria tancat el grup).

En definitiva ens apleguem a dalt a Coll Formic 17 ciclistes. Comencem la baixada cap a Vic amb força fred, dons el vent emprenya, i ens acompanyarà tot el mati.

Arribant a Vic veiem un grup de 7 globus aerostàtics que fan les delícies dels que hi pugen. Per cert si no hi heu pujat mai es aconsellable. ( es una opció que es pot aprofitar per regalar a algú i pujar-hi per acompanyar.) A la zona d´Olot també hi ha companyies que ho fan.

En aturem a Torelló a fer una pasta, hi encara que hi ha forces dependentes, s´allarga una mica. Prenem de nou la ruta i creuem Vic amb una zona de pavès inclosa. (Pitu no se com pots conèixer tants carrers i variats per creuar una ciutat).

Enfilem cap a La Guixa, sempre de cara amunt i amb vent emprenyador, en Ramon de Sta. Maria de Martorelles te la amabilitat de acompanyar-me quasi tota l´ estona, dons alguna cosa no li deu haver sentat be i va una mica xungo. (sort, si no ja se qui hauria quedat sol tancat el pilot).
Ens aturem a fer una Coca-Cola avans de arribar a L´Estany , que sempre ho posa tot a lloc.
Moiá , Castellterçol, Sant Feliu de Codines, pujades i mes pujades tensant la cadena com podem per seguir el ritme del G.T.I.

Baixades a tota llet per atrapar al capdavanters, en agrupem amb algunes unitats de Granollers que ens segueixen com poden fins La Garriga, diuen que estem una mica sonats per el fort ritme, però els GTI son així.
Ritme als plans i baixades i a les pujades cada un al que pot, després ja ens agrupem.

A L´Ametlla en Ramon de Sta. Maria de Martorelles ens deixa, dons per anar a casa li va millor, ens despedim fins un altre dia, (bona ruta).

De la Garriga fins a Cànoves no se que ha passat, dons en Jordi i jo em posat la reductora i hem anat pujant al nostre ritme, que tal com hem comentat es bo encara que no arriba al dels GTI.

Al encreuament de Cardedeu ens troba en Jordi Pino que després de una bona apretada consegueix asolir-nos fin arribar amb tots a Sant Celoni.

A partir de Cànoves, ja s´ intueix la arribada i es va accelerant arribant a Llinars, s´ accelera definitivament arribant a Sant Celoni amb unes apretades que ja voldrien alguns professionals.

En Xampi, en Sergi, en Pere, L´ orquestra de Vallgorguina i d´ altres posant un fort ritme fins l´ entrada de Sant Celoni.

S´ acaba la festa i cada un cap a casa a passar llista.