COMPARTINT EL CORREDOR

dilluns, 14 d’octubre del 2013

Amb la fresca d'aquests dies, però amb el cel destapat, els 11 de colla prenem direcció al Far, punt important d'avituallament del dia.

Sortim cap Olzinelles on algú al camí de Can Draper i amb alegria, es compra una parcela sense consequències excepte pel catxondeo general del grup, clar.
Passem a Vallgorguina per la Hipica i ens decidim per Can Plana, on a mig camí en Blai dona la volta per molèsties al genoll; no te clar continuar la sortida amb els puja-baixa que encara hem de fer.

Fent voltes per aquells boscos sortim a la Casa Nova on ens creuem amb els participants de la Montnegre Race d'Arenys, però nosaltres amunt, a buscar l'antic GR92, que ja ens portarà quasi bé fins al restaurant sense tindre que tocar la pista ample, per cert bastant transitada ja a aquestes hores.
Sortint d'esmorzar i despres de sortejar tots els tipus d'excursionistes que existeixen, marxem direcció Villalba "per variants", tant variades que ni hem vist Villalba, ni el Canadà Park, però si un Dolmen (de Ca l'Arenes); perque m'entenguin els desorientats, hem acabat al GR original que baixa del Corredor per sobre de Can Pradell i a prop del Dolmen de Vallgorguina.

La veritat es que ha estat molt bé, troços tècnics, zones ràpides, pujades "interesants" i corriols divertits, en fí la barreja que fa que una sortida sigui completa.
Amb 42 kms. i 1100 de desnivell arribem al Eladio on trobem alguns de la colla que han sortit per carretera per compartir la cervessa. Salut.

Foto resum del dia: 12'52 h. A prop de la Coperfil. Bolet de Txernobil...