PER SANT MIQUEL DEL FAI

dilluns, 4 d’octubre del 2010

Ahir dumenge 3,sortida puntual d’uns 15-16 elements cap a la variant on a Llinars hem tingut l’única averia del dia; trencada del raid a una Cosmic d’ en Francesc que l’ha fet donar la volta acompanyat també pel Pepe.

El ambient es pot dir que ja es mes relaxat, no es volen fer gaires kms., es roda mes tranquil, fa mandra pujar ports i muntanyes, però les ganes de catxondeo i de fer honors a la cuina catalana, no les ha perdut ningú.

Creuem per Marata i tirem agrupats cap a L’Ametlla del V. on acaba la companyia d’en Pitu, Ignaci, Sergi i en Jordi Monrabà; la resta despres del pas per Sta. Eulàlia de Ronçana, agafant posicions per afrontar els 4-5 kms. de la pujada a S.Feliu de Codines, escenari mitic de gran producció d’àcid làctic perque el seu traçat sempre incita a donar gas.

Però avui res, uns quants una mica adelantats i la resta a ritme comode fins el Restaurant habitual a la Plaça del Poble on sempre som ben atessos i benvinguts.

El dia està bastant núvol i uns quants insurrectes volen fer un motí i canviar la ruta (a Centelles plou....al Collformic hi a boira....pasarem fred...), però els assenyats agafem directes cap a S.Miquel del Fai, on no hi baixa tanta aigua com l’ultima vegada i seguim pujant per la estreta carretera interior que porta a la de Centelles.

No ens enterem i ja som als Hostalets, on al sortir, com no ens deixan entrar a l’autovia, hem de tirar pel vial de servei incomplet que ens obliga a fer 200 mts. en contra direcció per les instalacions del Bon Preu i així arribar a la histórica benzinera de les 4 Carreteres.

Anem cap a Seva en grup i despres de la cruïlla del Montanyà ja ens trenquem en varis grups fins dalt del Collformic, del que molts ja es despedeixen fins la propera temporada, sigui per l’inici de la temporada de BTT, pel fred que farà dintre de poc temps o perque ja estan farts de pujar-ho aquest any…

Baixada lleugera fins Palau, dressera i acabament de la ruta al Oms amb un suc dels que fan escuma. Un altre bon dia de ciclisme amb 115 kms. 4h 20m. i uns 1800 mts. de desnivell acumulat.