ARA JA EL CONEIXE-HO; FINS L'ANY PROPER?

diumenge, 2 de juny del 2013

Hola a tothom, poc a dir d'ahir apart d'haver pujat a unes antenes a no se que fer....amb lo maco que es
donar una volteta a l'Estany de Banyoles i llestos, com sempre haviem fet :-)

Som una veintena entre els de Sant Celoni, els companys de Breda i l'Agustí i en Pacheco que s'uneixen a Hostalric.
A ritme rodador i una mitja de 31 arribem Girona, la creuem i autovia cap a Banyoles.
Toca fer la parada pastissera, no ens encantem gaire que hem de fotre-li canya al desconegut Rocacorba per molts de la colla i els seus 13 kms.
El dia, per fí, es plenament de primavera, fa sol i podem anar de curt.

El inici de la criatura es enganyós, es deixa fer i el desnivell mig per km. es mou entre el 4 i el 6'8%, tot senyalitzat per cert. Seria fantàstic que la Diputació ho fes al nostre estimat Turó de l'Home.
Encara anem agrupats però a Pujarnol la cosa ja canvia i apareixen els porcentatges de dos digits: les cames i el cap possen a tothom al seu lloc natural.
No ens enganyem, encara que controlis cada una de les pedalades, es una pujada dura, en alguns punts molt dura amb porcentatges del 13 i 14% constants i amb alguns kms. intermitjos amb mitja del 10%. I la estem fent amb uns 75 kms. a les cames. A més hem de tornar, tot i que hi ha estació de tren a Girona....
Menys mal que estem en temporada alta, perque en un altre moment pot ser un calvari.
Tothom arriba a dalt, pel Joan Calls els punts del maillot a topos, seguit d'en Carles i aixó que no es coneixia la pujada. En general tot el grup molt bé, inclús els que porten menys kms. aquest any.
El paissatge a dalt es espectacular, amb vistes al Pla de l'Estany, l'Empordà, La Vall de LLèmena, Adri, el Pirineu, el Cabrerés...resumint, que amb la mitja vida que et deixes per pujar-hi que sigui un dia clar i sense boires.

Baixada pel mateix lloc i per la carretera interior tirem cap a Camós i Palol de Revardit. Tornem a creuar Girona i en peloton fem la tornada per Aiguaviva, Sant Dalmai i Sta. Coloma de Farners. Les cames noten l'esforç fet, però ens mantenim a ritme i junts.
Per sort el vent ens respecta inclús a la recta d'Hostalric, on els forts del grup tiren de nosaltres.
Arribem de nou a Sant Celoni amb quasi 170 kms., algo més de 6 hores pedalant i una mitja de 27 i sense perdre el catxondeo habitual. La birreta final a Ca l'Eladio no podia faltar.
Només 3 setmanes per la QH. Ens queden 2 dissabtes pata negra i cap a Sabiñanigo.