UNA MICA DE TOT

dilluns, 23 de setembre del 2013

Hola a tothom, resum d'algunes "activitats" del weekend:
Dissabte ens trobem 6 companys per fer la ultima previa de ruta llarga amb tractors.
Hem d'afegir hores, el més distretes posible i per aixó una zona com la de La Roca es perfecte; la resta serà tindre un bon dia i sense incidències.
De Sant Celoni ens despedim dels Xino-Xano que van cap a Montgat; la colla dels Verano Azul també surten i s'en van a fer el tram Susqueda-Osor.

Per la Via Verda anem fins Vallgorguina, pujada escalfa-cames a la Casa Nova i ja, seguint el traçat del GR92, passem pel Far, Can Bordoi i La Torrassa fins arribar al Collet on mengem una mica i omplim bidons a la font estratègica que hi ha al costat de Breinco. Es diu rapid però triguem prop de 2 hores...
Aquí a Sant Carles tenim el punt d'entrada al track de La Prehistorica 2012 (que farem en un 75%) i també on hem quedat amb la colla Manolo (Manolo,Xavi, Agustí i Aitor), fans incombustibles de marges, corriols i bardisses, que ens faràn bona companyia.
El traçat de la pedalada genial, ens ho passem com nens, afegim la compra d'un parell de parceles sense passar pel notari, una mica de catxondeo i algunes discusions amb els GPS que sembla que portin resaca, tornem a S.Carles i ens despedim dels Manolo's per fer el retorn. Ens toca pujar de nou a La Torrassa, i prendre la direcció a Can Bordoi. No anem malament de temps i aixó ens permet anar fent sense cremar-nos.
Arribats a la ctra. de Can Bordoi baixem fins l'alçada de l'autopista i a Vilalba, fem la tornada acostumada pel antic circuit de motocross i la Coperfil. The Eladio's Lounge ens espera (Annie Bottle dixit).
Finalment 70 divertits kms., quasi 5 hores de sillin i algo més de 1600 mts. de desnivell.

Diumenge de sortida som més d'una quinzena de colla amb les rodes primes, encara que alguns només venen a estirar cames i a Sta. Coloma de Farners ja fan mitja volta.
Ens quedem 11 que anem a Cal Gabatxó a esmorzar a la seva terrasseta com toca. En Jordi ens deixa per fer La Pedra Llarga; moral que tenen alguns.
Despres de l' "avituallament", anem fent cap a Anglés, pasem per S.Julià de Llor i Bonmatí on retornarem un parell de kms. per agafar la maca i distreta ctra. d'Estanyol. Sempre dic que tindrien existir moltes més d'aquestes carreteres per anar amb bici.
Ens reagrupem al encreuament de Salitja i com sembla que algú te arroç per dinar i no vol menjar-ho passat, escorzem una mica la ruta i tirem per Vilobí i Sta.Coloma on trobem vent de cara es habitual tants cops.
Gir a la rotonda de Sta. Coloma sota la seva gran Estelada, i la cosa s'anima, s'estira la corda i en 53 minuts ens presentem a Sant Celoni, a 1 minut del record que tinc memoritzat en una sortida pre-QH 2010. Sabiament, al principi de la recta d'Hostalric, decideixo no fer cap comentari sobre aquest record..per que? amb aquest companys d'autobús, ens juguem la salut....i encara tinc les cames tocades de la BTT.
Com es habitual, el "no he sortit en tota la setmana", "estic cardat", "no he dormit bé", "ja he acabat la temporada", etc.etc.son el cançoner de sempre :-) El que diem, ningú entrena!
Ens han sortit 110 kms. a una mitja de 31 km/h. en poc més de 3h. i mitja sentats.