UNA ESTRIPADETA AL CIRCUIT

dimecres, 14 d’abril del 2010



Hola, ahir em vaig animar a provar com era aixó de rodar pel Circuit de Catalunya en bici perque en cotxe ja ho havia fet varies vegades. Aquestes tandes es fan casi tots el dimarts i dijous de 18'30 a 22'00h.
Despres de pagar els 5 eurus i aparcar a la dreta del padock en una zona destinada per nosaltres, em vaig posar una mica de musica i a accedir directament al santuari de la benzina.
Es roda pel traçat de Gran Premi, on cada un pot dedicar-se a rodar al seu rotllo amb la tranquilitat que dona la falta de trafic. Hi ha ritmes per tots els nivells
Ahir erem uns 50-60 amb bicis de tot tipus,de carretera normals, de triatlon,inclus btt's amb els seus tacos. Com es tant gran a vegades veus gent a vegades rodes sol. Jo vaig rodar sempre sol excepte una volta amb un grupet, però el ritme era un altre.
Finalment 70 kms. a un ritme de 32'5 km/h.
Una nova experiencia que segurament repetiré algun dia mes.
PD. no pense-ho que es pla.....hi a mes sempre fa corrent d'aire.

1 comentarios:

JOSEP Mª PLA ha dit...

a veure si un dia amb temps ho penjas i fem un grup per anar-hi, al menys sabrem quin pa hi donen.
salut i kms.

On som

Avda. Catalunya, 14, Local 4
Sant Celoni
08470
Barcelona

E-mail: info@ccsantceloni.com

Datos de mapas
Datos de mapas ©2018 Google, Inst. Geogr. Nacional
Datos de mapasDatos de mapas ©2018 Google, Inst. Geogr. Nacional
Datos de mapas ©2018 Google, Inst. Geogr. Nacional
Mapa
Satélite