Sortida amb Tandem per la neu de Montnegre

dissabte, 16 de gener del 2010











Bueno, diumenge passat vam fer la segona sortida k em fet amb el tandem, i deu ni do. De bon mati i amb un fred que tela, em anat cap a Sant Marti del Montnegre, jo i la Mariona. Mica en mica em anat trobant més neu i sobretot molt de gel, pero no ens a inpedit fer la ruta que teniem plantejada. Ens em refugiat al restaurant per pendre algo calent i entrar amb una mica de calor. Tot seguit em anat per la pista que va fins a Olzinelles, i aquest apista si k estava plena de gel i neu!!! mara meva. pero el tandem sa comportat d'una manera increible, k ens a permes fer tot el recorregut sense tenir que caminar "es com un tractor" (la Mariona tamb ha fet una bona feina, xD).
Buano ara mica en mica a agafar més experiencia i a fotrali canya!!!!.
Aitor.

2 comentarios:

Joan Garcia "rally" ha dit...

Ese peasso tractossss.
Nen quina eina que t'has buscat però jo am tu no pujo.....de bon rotllo eh?
A disfrutar-ho, molt xules les fotos.

carlessol@gmail.com ha dit...

Bona tarda.

Per si esteu interessats el proper 5 de setembre organitzem la 3a TROBADA DE TÀNDEMS a Sant Martí Sarroca (Alt Penedès), més informació a :
http://trobadatandem.blogspot.com

Us esperem !!!

Carles

On som

Avda. Catalunya, 14, Local 4
Sant Celoni
08470
Barcelona

E-mail: info@ccsantceloni.com

Datos de mapas
Datos de mapas ©2018 Google, Inst. Geogr. Nacional
Datos de mapasDatos de mapas ©2018 Google, Inst. Geogr. Nacional
Datos de mapas ©2018 Google, Inst. Geogr. Nacional
Mapa
Satélite