CRONICA LAS GUILLARIES

diumenge, 11 de maig del 2014

Ja que una majoria dels companys anaven a remences ens juntem vuit companys per anar a fer la ruta.
Sortim direcció Breda  on fem la primera petita dificultat,coll de norris. Passem arbúcies i comencem a pujar cap a coll de revell on formem un parell de grupets. Reagrupament a dalt i decidim fe paredeta a espinelves al bar de la carretera, on ens trobem que esta tancat per vacances i decidim pujar el centre del poble que per arribari hem de pujar una pared del 10% , Ens obren el forn on alguns dels companys es poden comprar un tall de coca això si sense re de beguda.

En acabar d'esmorzar ens abandonant en pitu i en pla, els demés seguim la ruta cap a coll de buc i sant sadurnir d'ososmort. Fem la pujada cap els cortals per poder baixar cap a sant hilari on fem una paredeta a la Font per ompli bidons. Ràpida baixada cap a osso i anglés per anar a buscar la carretera de mas llunes on tornem a fer un parell de grupets. Reagrupament al encreuament de la carretera de Sta.coloma. Agafem la carretera de Viloví . Passem Sta coloma i ens comença a acompañar el nostre estimat vent. agafem la carretera de mallorquines i amb forces relleus continuus i ràpids arribem a hostalrich. Fem una paredeta a la bencinera de la recta, fem una Coca-Cola i a l'arrancar ens trobem amb la familia calls i en xampeny i amb un plis ens plantem a sant celoni amb 155kms i 2000 de desnivell.