SORTIDA DEL 22 DE MARÇ (DIMARTS ) entrenament

dimecres, 23 de març del 2011




Em sortit amb en Santi i en Pepe a fer kilòmetres per anar-nos preparant per les brevets.
L’ idea era veure la Volta a Catalunya, em anat a Sta. Coloma per Maçanet de la Selva, i fins a Vilobí d’ Onyar, allà em anat per l’ aeroport cap a Cassa de la Selva, surtin de la NII ens ha agafat un bon aiguat fins a Cassa, pujant Sta. Pellaia es veien les voreres de la carretera amb senyals de pedregada, per sort ja avia passat .


El paisatge, amb la pluja, net i endreçat, bones vistes de la Bisbal des de Sta. Pellaia, em baixat amb cura, dons era força moll, em dinat a Platja d’ Aro i mentre dinàvem, a passat la Volta, i sols em pogut veure com treien els rètols de la Cursa.

Al tornar per Sta. Cristina també ens ha agafat un bon xàfec, encara que mentre ens abrigàvem a la benzinera ja ha passat la ruixada.

El vent ens h’ ajudat fins a Sant Celoni i em arribat amb uns 174 km. a les cames que per l’ època ja està prou be.


Alguns diuen que "estan muy mal" - Pero no lo están!

Salut

1 comentarios:

Joan Garcia "rally" ha dit...

Jo seré com vosaltres quan em fagi gran i maco. No perde-ho el temps, no.

On som

Avda. Catalunya, 14, Local 4
Sant Celoni
08470
Barcelona

E-mail: info@ccsantceloni.com

Datos de mapas
Datos de mapas ©2018 Google, Inst. Geogr. Nacional
Datos de mapasDatos de mapas ©2018 Google, Inst. Geogr. Nacional
Datos de mapas ©2018 Google, Inst. Geogr. Nacional
Mapa
Satélite